OBAVIJEST O NABAVI
Sukladno Pozivu na dostavu projektnih prijedloga „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) - 2“ (Ref. oznaka: KK.03.2.1.19 - inačica 1) i Prilogu 3. Natječajne dokumentacije „Postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi“, DOT DENT d.o.o., iz Matulja, Dalmatinskih brigada 30b objavljuje:
OBAVIJEST O NABAVI
1. PODACI O NARUČITELJU
Naziv i adresa: DOT DENT d.o.o., Dalmatinskih brigada 30 b, 51211 Matulji
OIB: 97439359204
Telefon: + 385 561 386,
Internet stranica Naručitelja: https://www.dotdent.hr/,
E-mail adresa Naručitelja: nabava.dotdent@gmail.com
Osoba za kontakt: Ines Nenadić
Adresa elektronske pošte: nabava.dotdent@gmail.com
2. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 01/2020
3. INFORMACIJE O PROJEKTU:
Nabava se provodi u sklopu projekta „Optimizacija poslovanja poduzeća DOT DENT d.o.o. primjenom suvremenih IKT rješenja“, a što uključuje nabavu softverskog rješenja te pripadajućeg uređaja za 3D intraoralno skeniranje i dizajniranje protetskih radova.
4. IZVOR FINANCIRANJA
Predmetni projekt sufinanciran je iz fondova Europske Unije (EFRR), OP Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. u intenzitetu od 54%. Preostalih 46% iznosa osigurava Naručitelj iz vlastitih sredstava.
5. PREDMET NABAVE:
Predmet nabave je nabava softverskog rješenja uz pripadajući uređaj za 3D intraoralno skeniranje što uključuje:
– Softversko rješenje s jednogodišnjom licencom za 3D intraoralno skeniranje i dizajniranje protetskih radova
– Uređaj - skener sa svom opremom za punu funkcionalnost (uključuje jedinicu za obradu podataka (računalo) kompatibilnu sa softverskim rješenjem) te
– uslugu edukacije djelatnika,
sukladno definiranim minimalnim tehničkim specifikacijama u Prilogu 3. poziva na dostavu ponuda.
6. POZIV ZA DOSTAVU PONUDA:
Dostupan za preuzimanje na internet stranici Naručitelja i internet stranici https://strukturnifondovi.hr/nabave-lista/ od dana objave Obavijesti o nabavi.
7. ROK ZA DOSTAVU PONUDA: do 14.07.2020. do 16:00 sati prema srednjoeuropskom vremenu na e-mail adresu Naručitelja. Smatrat će se da su pravodobno dostavljene ponude koje Naručitelj zaprimi do navedenog roka.
8. MJESTO I ROK ISPORUKE, PRIMOPREDAJA
Mjesto isporuke je DAP lokacija Naručitelja, 1. kat.
Rok isporuke je maksimalno 60 (šezdeset) kalendarskih dana od dana obostrano potpisanog ugovora.
Ugovor se smatra izvršenim u trenutku uredne isporuke i prihvata robe od strane Naručitelja, odnosno primopredaje koja se potvrđuje Zapisnikom o primopredaji.
9. UVJETI PLAĆANJA
Plaćanje se obavlja putem računa koji Ponuditelj dostavlja Naručitelju, temeljem sklopljenog ugovora o nabavi, najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana primitka računa i obostrano potpisanog Zapisnika o primopredaji.
Plaćanje izvršene usluge izvršit će se na poslovni/e račun/e odabranog ponuditelja /zajednice ponuditelja.
Datum objave obavijesti o nabavi: 03.07.2020.
Obavijest o nabavi 01-2020.pdf
Prilozi pozivu na dostavu ponuda.rar